Skip to main content

Error 0

More
13 years 1 month ago #119001 by Flooder
Error 0 was created by Flooder
Quelqu'un saurait-il me donner une piste pour ma nouvelle erreur 0 obtenue sur la page de produit d'un nouvel item?
Code:
Error: 0 - SQL=SELECT * FROM tosdq_hikashop_discount WHERE discount_type='discount' AND discount_published=1 AND ( discount_quota>discount_used_times OR discount_quota=0 ) AND discount_start < 1376563608 AND ( discount_end > 1376563608 OR discount_end = 0 ) AND ( discount_product_id IN () OR discount_product_id=0 ) AND ( discount_flat_amount!=0 OR discount_percent_amount!=0 ) AND (discount_access = 'all' OR discount_access LIKE '%,8,%')

Merci

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
13 years 1 month ago #119003 by Jerome
Replied by Jerome on topic Error 0
Bonjour,

Afin de pouvoir avoir un message d'erreur, il ne faut pas utiliser le driver mysql mais le driver mysqli, celui ci a été patché par notre équipe durant la beta de Joomla 3. Ce patch a été inclus dans Joomla 3 depuis.
Malheureusement, il y a eu un oublis de reporter mes correctifs dans le driver "mysql", chose que je corrigerais lors de mes prochaines session de developpement sur le core Joomla.

www.hikashop.com/forum/2-general-talk-ab...p-20-beta.html#72321

Cordialement,

Jerome - Obsidev.com
HikaMarket & HikaSerial developer / HikaShop core dev team.
The following user(s) said Thank You: Flooder

More
13 years 1 month ago #119013 by Flooder
Replied by Flooder on topic Error 0
Now that I use mySQLi, I get this new error :
Code:
Error: 1064 - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') OR discount_product_id=0 ) AND ( discount_flat_amount!=0 OR discount_percent_a' at line 1 SQL=SELECT * FROM tosdq_hikashop_discount WHERE discount_type='discount' AND discount_published=1 AND ( discount_quota>discount_used_times OR discount_quota=0 ) AND discount_start < 1376565574 AND ( discount_end > 1376565574 OR discount_end = 0 ) AND ( discount_product_id IN () OR discount_product_id=0 ) AND ( discount_flat_amount!=0 OR discount_percent_amount!=0 ) AND (discount_access = 'all' OR discount_access LIKE '%,8,%')

More
13 years 1 month ago #119034 by Jerome
Replied by Jerome on topic Error 0
Hi,

Please provide some useful information, like the context where you have your error.
There is no "id" listed for the discount_product_id. It means that you are trying to get prices without giving any product id in parameters.

Regards,

Jerome - Obsidev.com
HikaMarket & HikaSerial developer / HikaShop core dev team.

Time to create page: 0.191 seconds