http://hielspoorinfo.nl/webshop

  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Hikashop Business
12 years 1 month ago #44501

Well, but my first webshop ever:

hielspoorinfo.nl/webshop

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 32
  • Thank you received: 0
12 years 2 weeks ago #46216

Hallo Simon, ik moet zeggen zeer netjes gedaan. Ik ga momenteel starten met mijn eerste Hikashop, dus vandaar dat ik even rond zat te neuzen en bij jou terecht kwam.

Dit is dus echt volledig Hikashop? En je draait op welke Joomla versie?

Mooi gedaan, mijn complimenten!

Marco

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Hikashop Business
12 years 2 weeks ago #46217

Dag Marco,

Bedankt voor je complimenten ;) Ook voor mij was dit de eerste kennismaking met Hikashop, en ik ben er best tevreden over, draait als een zonnetje.
Behalve de Ideal optie is de shop verder gewoon in Hikashop gebouwd. Het draait op de laatste Joomla versie (2.5.4).
Succes met jouw shop. mail me gerust als je vragen hebt.
Groeten,

Simon

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 32
  • Thank you received: 0
12 years 1 week ago #46615

Hoi Simon,

Ik heb wel even een vraagje... welke slider module heb je gebruikt. De slider die je rechtsonderin ziet wanneer je een artikel hebt gekozen...

Thanks

Marco

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Hikashop Business
12 years 1 week ago #46616

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 32
  • Thank you received: 0
12 years 1 week ago #46620

Super! Dank je wel...

nog iets anders, waar ik echt even helemaal niks van snap... Bij het aanmaken van een artikel heb je default waardes zoals code (artikelnummer) gewicht, lengte breedte hoogte etc.. ik krijg de waardes maar niet gepresenteerd op de detail pagina van het artikel.

Ben inmiddels wel zo ver dat ik de custom fields onder de knie heb en ook toonbaar in de artikel detail pagina, maar die standaard waardes... ik snap er niks van. Ze komen maar niet tevoorschijn. Enig idee??

Dan nog iets anders... ik zag bij jou op je site dat je het € achter het bedrag hebt staan. Ik ben daar even mee bezig geweest, want ik moest en zou het er voor hebben, ik vind € 99,50 beter staan dan 99,50 €, maar dat is dus heel simpel op te lossen. Bij Systeem, Valuta, Euro en dan Symbool voorafgaand positieve waarde op JA zetten. Neem aan dat je de NL versie hebt geinstalleerd en misschien wil jij nou juist wel het € teken erachter hebben, maar ik dacht ik geef het je even mee ;-)

bye

Marco

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Posts: 130
  • Thank you received: 2
  • Hikashop Business
12 years 1 week ago #46621

Bedankt voor die van de euro ervoor. Had er geen last van, maar het ziet er nu toch beter uit....

Voor het weergeven van die waarden, ik denk dat dat zit bij Systeem >> Configuratie >> Weergave, en dan "dimensies weergeven", maar dat weet ik niet zeker, misschien moet je daar eens mee spelen.

Succes!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.077 seconds
Powered by Kunena Forum